Verleid je lezer online
Voor trainingen overtuigend schrijven gebruikte ik graag het handzame boekje Commercieel en creatief schrijven van Ellis Buis. Nou ja, gebruiken. Ik ben altijd te eigenwijs en ik denk te graag mee met mijn deelnemers, dus ik geef zo'n boekje mee als samenvatting voor achteraf. Commercieel en creatief schrijven bleek ineens niet meer verkrijgbaar. En veel alternatieven zijn er in ons taalgebied niet.
Ellis Buis heeft nu, samen met Joyce Hardholt, ervaren schrijfster voor digitaal, het boekje Verleid je lezer online: Succesformules voor overtuigend en creatief schrijven uitgebracht. Minstens twee keer zo dik, maar nog steeds terzake en 'Hollands'. Naast aandacht voor 'op ideeën komen' en 'de lezer overtuigen' krijgt ook in dit boekje lezersvriendelijk formuleren ruim de aandacht. Schrijven om gevonden te worden (SEO) komt daarbij. Bovendien krijg je praktische aanwijzingen voor allerlei teksten die schrijft om (je product, je idee, de organisatie, je visie) te 'verkopen'. Voornamelijk voor digitale publicatie, zoals nu de praktijk is.
Verleid je lezer online geef ik van harte mee aan mijn deelnemers.
ISBN 978 94 6272 138 8